Friday, August 17, 2012

raya , oh rayaaaaaaa :)

assalamualaikum !

hye , kali ni hanya short post saja okay . sebabbbbb sat ni cek nk balik kg dh .tak tahu knape raye tahun ni mcmmmmmm erm macammmm MALAS sgt . erk , asal ek ? nk kate psal preparation rye ? hmm , sume complete dah , btw raye tahun ni biru tau . i'not used to wear blue , but i'm trying okay ! ikut je la kan , kan ,, nnty kate bukan anak pulak , baju len warna . hahaha :p .sriously , saya rsa amat lah malas nk sambut raye tahun ni . sgt2 tak meriah . oh why , why , why ???

tahun ni aku balik pungggg 2 week b4 raayaaaa , oh sh*t mannnn ~~ 2 mggu tu jgk lah cuti sem ?? betul la org ckp bukan sng nk jd senang dan bukan susah nk jd susah keeennnnnnn . rse separuh gile jgak la aku kat KMK tu . haihh , kuad kan smgat jura , FIGHTINGGGGG ~~~ ~!!! oh ye , skrg ni pun dah abes smmggu , tggal semggu jea lagi b4 balik ke PENJARA asal . haha . mmg patut pun tmpt tu pggil PENJARA weh . sume tersekat , terssssssseeeeeekkkkkkkkkkkaaaaaatttttttt ! hukhuk --'

kejap lagi nk blik kg dahhhhh . pergh . awal sgt kot nk balik kg !! takkkkkk sukeeeeee laahhhhh . apesal nih jura oiii ....okay2 , stoppppppp2 !! ahaaaaa , raye tahun ni sy keseorgan . haha . untongggg lah single kan . whihi . macam happy jea an aku , YE , MACAM HAPPY !!!!! :|

guys , disini saya NAZURAH BINTI RAZLEE ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua . erm , especially to him , halalkan makan minum saya ye . apa2 yg berkaitan mintak ampun mintak maaf . segala yg buruk dtg dr saya , dan yg baik dtg dari ALLAH SWT . :)

No comments:

Post a Comment